2013. december 1., vasárnap

Könyvajánló #2: Keserű ébredés

Sziasztok! Nagyon régóta nem jelentkezett semelyikünk sem, amire nem nincs semmi mentség, bár a suli szerintem egyértelmű. Gyorsan összedobtam egy könyvajánlót, hogy azért mégse teljen el egy újabb nap bejegyzés nélkül, szóval itt van.

ISBN: 9789639943858
Író: Karen Marie Moning
A mű eredeti címe: Darkfever
Sorozat: Fever - Tündérkrónikák
Kiadás éve: 2010
Kiadó: Kelly Könyvkiadó



Fülszöveg:
MacKayla Lane Georgiában élő kisvárosi lány. A vihogós csitri egyszeriben komor felnőtté válik, amikor értesül Írországban tanuló nővére, Alina meggyilkolásáról. Mobiltelefonjáról meghallgatja testvére utolsó, kétségbeesett és rejtélyes üzenetét. Dublinba utazik, hogy a számára felfoghatatlan, misztikus nyomokat követve eljusson Alina gyilkosáig, és bosszút álljon rajta.
A válaszok keresése közben azonban nemcsak nővére titokzatos életének, szerelmének és halálának részletei tárulnak fel előtte lépésről lépésre, hanem az ír város ódon falak mögötti, láthatatlan árnyékvilága is. Az ijesztő események sodrában rá kell döbbennie, hogy a múlt egymással is könyörtelen harcban álló furcsa figuráinak mesterkedéseit csakis akkor képes túlélni, ha megtanulja használni újonnan felfedezett adottságát, amelynek révén betekintést nyerhet a tündérek veszedelmekkel teli világába. A veszélyek leküzdésében segítőtársa is akad a kiismerhetetlen könyvesbolt-tulajdonos, Jericho Barrons személyében. A nagy tudású férfi történetei révén érti meg, hogy ha nem sikerül megakadályozni a tündérek és az emberek világát elválasztó falak teljes leomlását, akkor az emberiség jövője reménytelen.

5 dolog, amiért én is ajánlom:


  1. tele van jó pasikkal (persze, hogy ez van az első helyen, nem is én lennék)
  2. Moning úgy írja le a tündéreket, hogy egy életre elmenjen a kedvünk a Csingiling nézésétől
  3. a főszereplő, Mac jellemfejlődése, ami öt könyvön át tart, egyszerűen bámulatos
  4. ez előző pontra válaszolva: az első könyvben egy vihogós csitri, aki nem élhet rózsaszín ruhák és szivárványok nélkül teljesen eltűnik az utolsó kötetre, amikor is már mindenkit ki akar nyírni
  5. a benne lévő fordulatokkal lehetetlenség küzdeni, egyszerűen magával ragadó, hogy mikre nem derül fény
Én csak ajánlani tudom, mert mióta elolvastam, teljesen más szögből kezdtem látni a dolgokat.

Ha esetleg felkeltettem az érdeklődését valakinek, látogasson el ide: LINK

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése